I missed the opportunity to present a paper at MySEC (Malaysian Software Engineering) conference held today at the Mines, Selangor :-( http://www.fsktm.upm.edu.my/mysec07/index.htm
I really cannot make it due to some unavoidable reasons, and have already appointed Wira to attend and present on behalf of me. Thus, really hope that he is able to make it. After all, that was my first paper submitted to a conference based on our previous work in Semester 1, 05/06 session at IIU. For that, I owe many thanks to Cik Lin, and my supervisor, for all the help and support given.
May I have the chance to submit and present in another conference, insyaAllah, ameen.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
11 comments:
Salam...
Insya'allah... so next year ko plan nk hntr kt mana...??
Aku ni ngah cuba la buat paper n report concurrent ni..nk balik nyer pasal..ye haaa.
dont worry....
baaanyaaaaaa lagi conference waiting for you ahead...hahaha...
salam modek
tu lah hopefully dpt rezeki tmpat lain insyaAllah.. tengkiu for the encouragement!
salam chea
ko nak balik next yr eh? aku pun nak balik gaaakkk... kena balik cuti ..kasi rest otak sket..sambil jalan2 cari makan di malaya. Tp target nak lulus provisional dulu huhuu
saya pun tk dpt pergi hari tu.. dan tak appoint pun sape2.. sepatutnya saya yg pergi tp ade urusan penting yg saye kene uruskan hari itu.. rugi rasenye tak pergi.. itu first conference saya..
Salam the thinker,
Maaf ye apa nama awak ni.. kenalkan diri pls..
K Ema.. I've already attached photos from the trip...
Ema
Takde orang pun present paper ko tu.. aku tunggu2 gak sapa agaknya yg present..
Anyway.. MYSEC08 hantar le... kat ganu pulak.. UMT yg akan organise..
Lagi satu.. in case ko tak tau lagi.. Dr Shamsul and wife gi haji ni... tu je :)
-Bad-
saya rita.. anyway I will try for the next year..
Bad,
Ha ah wira tak jadi present sbb dia sibuk ngan al khawarizmi contest tu. next ye tak tau la bleh anta lagi ke tak.. hahah mana tau kot2 organizer dah black list nama aku..adoiiii...!
salam rita,
bukan ko dah byk kali ke pegi conference masa kat kict? hehe amacam york best?
Post a Comment