Tuesday, 10 July 2007

Hari ni dalam sejarah..Hujan lebat + windy lagi...first time aku rase jalan terhuyung hayang kena tiup angin...huhuhu seb baik tak melayang betul...
hari ni rombongan en hussin KPT dtg ke Auckland utk sesi temuduga, so aku pegi je la jumpa diorang kat Langham hotel.. Lps tuh bawak gi makan kat Ayuthaya... Lps tuh, aku jalan kaki balik ofis, sbb nak bwk balik kerja2 tuh kunun nak buat kat umah mlm ni.. Skang ni dah 5.34pm...hari dah gelap...tapi aku still tak bleh balik umah lagi...im stranded here becos its too windy out there..Ujan pun still blum berenti lagi...

Esok..nak jumpa John Grundy..co-supervisor ku yg baik ati tu...terharunya dpt email dia..huhu apa aku nak borak esok ek?? Hari ni aku dpt feedback drpd emilia, so okay la aku kena buang secondary questions tuh.. Actually mmg pening la nak refine and revise research questions nih.. It is damn difficult.. Aku tak sabar nak setelkan bab formulation of review questions ni..sbb the rest of the stories will depend very much on the questions. I still have another 2 weeks to complete the protocol for the review. So far it goes fine...except the one on how to synthesize the evidence.. Aku pening la tak tau nak guna ape, ie cara apa.. if meta analytic is applicable, then I must figure out how to plot the studies using forest plot etc. But if not, then I must find out ways to tabulate ie to summarize the findings such a way to conclude pros n cons of all included studies...Kdg2 rase letih dan busan gak...but what are the choices that I have... I have no other option but to go thru this... May Allah gives me all the strength that I need at the moment..Ameen...

No comments: